Pomůžeme vám ukázat vaši firmu. Čím začneme?
Nejprve zajistíme, aby měla vaše firma v online světě Google správně nastavenou vizitku a hned poté jí nafotíme a vytvoříme virtuální prohlídku Street View.
Google Moje Firma
Proč firemní zápis/vizitka v síti Google?
- podpoříte vaše podnikání a zviditelníte vaši firmu
- získáte kreativní vizitku vaší společnosti
- můžete se pochlubit fotografiemi interiéru a exteriéru a to indexovanými pro lepší vyhledávání
- získáte přímý proklik do mapy s označením místa a možností navigace
- publikujete všechny důležité kontakty online, telefon, web nebo otevírací dobu
- prostřednictvím přímého komunikačního kanálu zobrazíte aktuální nabídky
- získáte náskok před konkurencí
- tohle vše získáte zdarma při využití služby virtuální prohlídka Google
Vás a vašeho zákazníka může dělit jediné kliknutí. Když jste na Googlu, tak zákazníkům usnadníte hledání informací o vaší firmě, např. otevírací dobu, kontaktní informace nebo popis trasy, a nic už tak nebude bránit tomu, aby vás mohli navštívit i osobně.
Google Street View Trusted
Uvítejte zákazníky dříve, než k vám příjdou
Víte, že mnoho zákazníků dělají své nákupní rozhodnutí na internetu a do kamenné prodejny jdou mnohdy už najisto? Proč jim práci neulehčit? Nechejte je projít si váš obchod z pohodlí domova díky Google Street View.
Využití prohlídky na sociálních sítích
Virtuální prohlídku, kterou pro vás zpracujeme, umístíme také na vaše sociální sítě - například na Facebook. Všichni fanoušci budou moci už na Facebooku vidět, jak vaše provozovna vypadá.
Vše za vás nastavíme
Nemusíte se o nic starat. Fotograf vaši provozovnu nafotí, technik ji pak ve speciálním software upraví a umístí do Google map. Už několik dnů od vyfocení si můžete projít svoji provozovnu na Googlu!
Virtuální prohlídku umístíme i na web
Díky moderním technologiím jsme vám schopni pomoci s umístěním virtuální prohlídky na váš web. V záložce kontakty či přímo na titulní straně pak každý může projít vaši prodejnu z pohodlí domova.
Google Street View
Máme pro vás menší kvíz... Na kolika virtuálních prohlídkách už lidé z In creative pracovali? Na dvaceti? Dvou stech? Nebo dokonce dvou tisících? Věřte nebo ne, cé je správně. Zkušeností tedy máme na rozdávání. Takže nemusíte pochybovat, že by to vaší provozovně neslušelo.